אודותינו

המרפאה שלנו בחולון הוקמה בשנת 2011 ומשרתת את קהל לקוחותינו בנאמנות ובהצלחה רבה מאז. המרפאה מצוידת במיטב הציוד הרפואי הנחוץ לשם אבחון וטיפול בחיות המחמד שלנו.

אנו מקפידים לשלב בין מניעה, אבחנה, וטיפול רפואי מקצועי, תוך שמירה על איכות החיים של בעל החיים וכבודו.

במקרים המתאימים, משלבת ד"ר גלית רפואה משלימה, הבאה להקל על מחלות כרוניות של בעלי החיים, כאשר תמיד אל מול עיניה עומדת טובתו של בעל החיים, שאינו יודע לדבר ואינו יכול להביע את עמדתו…

הכירו את צוות המרפאה:

ד"ר גלית לוין גיחון, רופאה וטרינרית בישראל ובארה"ב

לד"ר גלית לוין-גיחון מעל 20 שנות ניסיון כרופאה וטרינרית בישראל וארה"ב. היא מחזיקה ברישיון רפואה וטרינרי ישראלי ואמריקאי וברישיון אמריקאי לרפואה משלימה.

במקצוע הווטרינריה בחרה גלית כבר כשהיתה ילדה. מאז ומתמיד אהבה בעלי חיים, ולאחר שסיימה את שירותה הצבאי כקצינת חינוך וידיעת הארץ, החלה ללמוד וטרינריה במחזור החמישי בבית הספר לרפואה וטרינרית על שם קורט, השייך לאוניברסיטה העברית בירושלים.

ד"ר לוין-גיחון נחשבת לאחת הרופאות המובילות כיום בישראל ברפואה פנימית, עור וכירורגיה כללית, ומאז שנת 2003 היא מומחה לרפואה משלימה, אותה למדה במהלך שהות של כארבע שנים בארה"ב. 

גלית הבעלים של המרפאה הוטרינרית בעיר חולון והמרפאה לחיות בית בחולון. בנוסף, משמשת ד"ר לוין-גיחון כרופאה מומחה במרפאה לחיות בית במדינת ניו-יורק שבארה"ב.

ד"ר הדס פרידלנד, רופאה וטרינרית

ד"ר הדס בוגרת תואר ראשון B.Sc במדעי בעלי החיים מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים.  מיד לאחר סיום התואר המשיכה הדס ללימודי וטרינריה, והיא בוגרת תואר D.V.M ברפואה וטרינרית מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים, מחזור 2012.

ד"ר הדס מלווה אותנו שנים רבות ועשתה איתנו דרך ארוכה, כבר החל משנת 2015.  כיום עובדת ד"ר הדס כרופאה בכירה ומנהלת את סניף חולון. לד"ר הדס ניסיון קליני רב ברפואה פנימית וחירום של כלבים וחתולים. תחומי העניין העיקריים שלה הם רפואה פנימית, הדמיה מתקדמת, ציטולוגיה וקרדיולוגיה.

מאז ומתמיד ידעה ד"ר הדס שבחייה הבוגרים תטפל בחיות, והחלום להיות וטרינרית התגשם אחרי הרבה שנים של עבודה קשה. להדס משפחה קטנה ומטריפה הכוללת זוג תאומים מקסימים בני 5, ואלמה כלבת החופש.

ד"ר טניה פזושצ'אן-חנקין

סיימה את לימודיה בבית הספר לרפואה וטרינרית באוקראינה בשנת 2013, עשתה סטאז' בית דגן ושם עברה את בחינות הרישיון הוטרינרית בישראל. 
תחומי העניין העיקריים של ד"ר טניה הינם רפואה פנימית וכירורגיה.

 

לינור מירלי, אסיסטנטית

ללינור היה חלום מאז הייתה ילדה – לעבוד ולשהות ככל שניתן עם בעלי חיים. עברו השנים והיא מגשימה יום יום את החלום…

כילדה, טיפלה בכל חתול נטוש שמצאה ברחוב. לבת המצווה ביקשה לוותר על כל החגיגות בתמורה לכלבלב ואכן קיבלה את ריצ'י החמוד. ומאז ועד היום, לא תמצאו את  לינור מתהלכת ברחובות חולון ללא אוכל לחתולים בתיק למקרה בו תיתקל בחתול עזוב ורעב.
ללינור ניסיון מצטבר רב בעבודה עם בעלי חיים, היא קשובה לבעליהם ומנסה תמיד שחוויית הביקור של בעל החיים ושל בעליו תהיה חיובית…

 

אור לי ישראלוב, אסיסטנטית

מגיל צעיר אור לי חלמה לעבוד עם בעלי חיים, והיום משלבת את עבודתה כאסיסטנטית במרפאתנו עם הדרכת רכיבה טיפולית בחוות סוסים.

אור לי סיימה הכשרה כטכנאית וטרינרית ועובדת במרפאתנו כבר שנים רבות.

אור לי מגדלת ומטפלת בפונץ ושושה, שני הכלבים האהובים שלה, ומגלה אמפתיה גדולה לכל לקוחותינו ההולכים על ארבע (ובעליהם ההולכים על שתיים…)

טיפול וגידול בבעל חיים זה הרבה יותר מטיפול רפואי, ולכן אנו מעודדים ושמחים לייעץ ולעזור במגוון הנושאים הקשורים לכך, החל מגמילה מעשיית צרכים בבית, בחירת מקום הלינה המתאים, סוג המזון, פעילויות מומלצות, משחקים ועוד.
כל שעליכם לעשות זה ליצור איתנו קשר ואנחנו נמשיך משם.